Ο ρόλος της διατροφής στην αντιμετώπιση άγχους ή κατάθλιψης
Τρόφιμα πλούσια σε απαραίτητα αντιοξειδωτικά, είναι:
β καροτένιο (βερίκοκο, μπρόκολο, σπανάκι, πεπόνι, καρότο, λάχανο, ροδάκινο, γλυκοπατάτα, κολοκύθα).
Βιταμίνες C (πορτοκάλι, μούρα, μπρόκολο, πιπεριά, πατάτες, φράουλες, γκρειπφρουτ, ακτινίδιο, τομάτα), Βιταμίνες Ε (ξηροί καρποί, σπόροι, φύτρα σιταριού, φυτικά έλαια).
Τρόφιμα πλούσια σε ωμέγα 3, λιπαρά οξέα είναι: ψάρια (σκουμπρί, σολομός, σαρδέλες), σόγια, καρύδια, αυγά, λιναρόσπορος.

Συμβουλή! (Η ισορροπημένη διατροφή και κατανάλωση δεν είναι αρκετή για να θεραπεύσει μια ψυχική διαταραχή, μπορεί να βοηθήσει όταν συνδυάζεται με την θεραπεία που προτείνει ο ιατρός).